Uitkomen met je inkomen!




Donderdagmorgen hadden we met enige vertraging 
de laatste cursusbijeenkomst van de cursus: 'Uitkomen met je inkomen!'

Wim heeft deze foto gemaakt nadat hij ons van koffie en thee had voorzien.
Met deze groep hebben we vier hele fijne en inspirerende bijeenkomsten gehad.
Niet dat mijn digitale huishoudboekje - wat aan de basis ligt in deze cursus -, 
door iedereen in volle effectiviteit werd gebruikt, 
maar toch is tijdens deze lessen heel wat 'ontwikkeld'.

Meer zelfvertrouwen, bewustzijn, zelfstandigheid, helderheid, durf en creativiteit!
Afspraken met jezelf nakomen, afdingen, besluiten dat je dingen niet meer nodig hebt,
spullen of ervaringen goedkoper op de kop tikken, voor meer inkomen zorgen,
voor jezelf opkomen, verantwoordelijkheid nemen en weten wat je waard bent.

We willen eigenlijk nog even doorgaan met onze gezellige bijeenkomsten:
Binnenkort gaan we samen eten waarbij we gaan voor lekker, gezond en goedkoop.
Want iets hoeft niet veel te kosten om waardevol te zijn...



1 opmerking:

  1. Klinkt goed en waardevol. Ben ik helemaal met je eens, het hoeft allemaal niet veel te kosten om waardevol te zijn. Het is ook maar net hoe je er tegenaan kijkt. Ik koop al jaren tweedehands. Vooral kleding. Ik vind in kringloopwinkels en op rommelmarkten de meest leuke dingen waar ik heel blij van wordt. En als ik een 'miskoop' heb is dat ook helemaal niet erg want dan maak ik iemand anders er blij mee. En het is goed voor mijn portemonnee. Ik heb er zo'n plezier in dat ik er wel eens aan zit te denken om te bloggen over tweedehands & kringloop shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen