Nog 100 dagen!


Ik las net dat het nog 100 dagen is tot het einde van het jaar.
100 dagen dat is een mooi aantal dagen om iets te kunnen bereiken.

Ken je de uitdrukking: Hoe eet je een olifant? Met kleine hapjes!
Als je een doel in 100 kleine stapjes kunt verdelen wordt het heel haalbaar!

Bijvoorbeeld: 
Als je teveel spullen hebt en elke dag iets weg doet uit je huis 
dan moet dat echt wel te merken zijn aan het eind van 2017. 

Of als je zoals ik toch weer 3 kilo bent aangekomen moet 
1 kilo in pakweg 33 dagen afvallen toch wel haalbaar zijn. 

En je conditie opbouwen gaat ook met elk beetje beweging een stukje vooruit. 
Vanmorgen heb ik samen met Wim en een paar mensen van onze woongroep 
een klein wandelingetje door de stad en langs de IJssel gemaakt.


Dat was gezellig en toch zit ik nu met een beetje spierpijn achter mijn PC. 
Dat voelt best goed!  

Ik wens iedereen een fijn doel of een mooie wens 
om in 100 dagen te kunnen bereiken of behalen!

Enne... vertel het tegen iemand die je er aan kan houden 
als de motivatie je eens zal ontbreken...
Succes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten