Win actie opruimboek!


Wij zijn dus een beetje aan het opruimen geslagen.
Ik bleek dit boek dubbel te hebben, dat lijkt me niet nodig. 
Daarom wil ik er eentje weggeven aan iemand die daar behoefte aan heeft. 

Laat maar even weten in een opmerking onder dit bericht of als dat niet lukt, mail naar info@burobinnenkant.nl en schrijf er even bij waarom je dit boek graag zou willen hebben. 
Op 1 september ga ik de winnaar bekend maken. Die krijgt het boek thuisgestuurd! 




Welke paperassen heb je nodig voor belastingaangifte? 
Wie bel je in noodgevallen? 
Hoe koop je het juiste huis? 
Wat is ook alweer het nummer van je verzekeringspolis? 
En wat hoort er eigenlijk in je EHBO trommel te zitten?

Geen idee?! 
Met deze checklists van De HuishoudCoach® krijg je thuis alles onder controle!




Dankzij dit onmisbare, eigentijdse checklistboek van De HuishoudCoach®:
- heb je voortaan alle noodzakelijke checklists rondom samenleven, wonen, huishouden, administreren, gezond blijven en reizen binnen handbereik
- vorm je gaandeweg jouw persoonlijke huishouddossier met belangrijke telefoonnummers, polisgegevens, medische info, enzovoort
- kun je zonodig alle belangrijke info over jou en je gezinsleden in een oogwenk aan anderen overdragen
- ontdek je de leukste en nuttigste websites, tips en boeken



3 opmerkingen:

  1. Ik wil wel graag meer controle over mijn huishouden,benieuwd naar de tips in het boek! groetjes,Anna italieganger@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het graag kado doen aan mijn dochter. Ze is nogal chaotisch en heeft bovendien last van uitstelgedrag.
    Ik denk dat dit boek haar waarschijnlijk wel deugd kan doen! Ze woont samen met 3 vrienden en soms heeft ze een opruim-aanval, maar die duurt nooit lang. Het zou een steuntje in de rug zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me een heel handig boek.
    ik ding graag mee

    BeantwoordenVerwijderen