Jubileum doorgeef kadootjes koffer


Op 1 januari 2017 vierde Binnenkant haar tien-jarig bestaan!


Binnenkant heeft als motto: ‘Gedeelde vreugde is dubbele vreugde!’ 
en wil het jubileum feestelijk vieren met het doorgeef-cadeautjes-feestkoffertje. 
Binnenkant heeft een mooi, houten koffertje gevuld met tien cadeautjes. 
Eén geluksvogel krijgt dit doorgeef-cadeautjes-feest-koffertje met inhoud cadeau. 
Diegene mag één cadeautje kiezen en de resterende cadeautjes doorgeven. 
De volgende doet weer hetzelfde. Tot het koffertje leeg is. 
Maar… hóe leuk zou het zijn als de ontvanger zélf ook iets aan het koffertje toevoegt. 

Een workshop broodbakken of bloemschikken of een gevulde picknickmand.
Dan blijft de cadeautjes-koffer langer doorreizen en gezelligheid doorgeven…
De reis is op reis gegaan. Hij ging van Anne naar Anke, van Anke naar Josefien, van Josefien naar Marlies, van Marlies naar Ariane, van Ariane naar Karin en van Karin naar Monique.
Hieronder de laatste twee verslagjes van Karin en Monique:

Lieve Jacquelien,
Ik was blij verrast met de koffer op mijn feestje.
Ik heb het koffertje doorgegeven aan Monique.
Ook nog een beetje voor haar verjaardag.

Monique is helemaal idolaat van het memoryspel (heb ik ook nog even over getwijfeld en fijn dat het er nu nog in zit). Is echt iets voor haar, ook lekker voor mee op vakantie. En ik kan het bij haar ook nog weer spelen.
Ik heb zelf gekozen voor het boekje Weg met de warboel. Dat wilde ik echt al heel lang, heel graag hebben. Ik heb het boekje Ecomama’s toegevoegd aan het koffertje.
Kortom het was heel erg leuk om de reis van de koffer mee te mogen maken. Ik blijf zeker volgen waar hij allemaal nog terecht gaat komen in jouw jubileumjaar.
Liefs Karin 

Hoi Jacquelien,
De koffer is op haar reis terecht gekomen bij Yvonne, zij heeft met veel plezier de koffer in ontvangst genomen.
Ze was erg verrast en vond het leuk om hem te krijgen.
Ik heb het memoryspel gekozen. Dat is erg origineel en mijn man Pieter vond het zo gaaf dat ik geen andere keus meer had. Het spel gaat mee in de caravan.
Ik heb er zelf een boekje in gedaan over mindfullnes. Ik heb er ooit een training in gedaan en er heel veel aan gehad. Het is een levenswijze geworden.
Monique
De gehele kofferreis is hier te volgen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten