Waar ben je trots op?



Vanuit mijn lappenmand deel ik vandaag een inspirerend filmpje van Lenette van Dongen. 
Zij deelt op Facebook al een aantal weken 'blije ei' filmpjes die ik heel amusant vind.
Met fijne gedachtes, leuke aanmoedigingen en nieuwe invalshoeken:

'Doe wat je leuk vindt, wees lief voor jezelf, beweeg, 
geef een goeie bui niet gelijk helemaal weg!'

Allemaal leuke filmpjes, en deze vind ik ook heel fijn:
Ze stelt hier ons allemaal de vraag: 'Waar ben je trots op?'
 Met al (voor mij als binnenhuisarchitect) aanstekelijke metafoor: 
Zie je leven, hoofd en je hart af en toe eens als een leeg huis.
Wat neem je mee en wat laat je achter?


Een goeie vraag om over na te denken als je 
zoals ik nu al dagen buikpijn hebt en misselijk bent...

Ik ben er trots op dat ik troost en moed kan ontvangen
van mijn lieve vriendinnen die me bellen en appen.

Ik hoorde vanmorgen dat ik misschien een week 
op de uitslag van het onderzoek moet wachten.
Ik bleef huilen en denken dat ik dat niet uithoud.

Maar zij zeggen me dat me dat best gaat lukken.
En dat ik moet touwtje springen. 
Dus dat doe ik nu ook.

Wish me luck! 

Echt een aanrader:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten