Wel en niet in de keuken!



Best leuk deze keuken.
grote apparatenwand, ruim werkblad, zo voor het raam.
Mooie kleur achterwand, zonder nare tegeltjes, leuke hanglampen.
Het kleed begrijp ik niet helemaal, maar alla... 


Tot ik wat beter naar dit hoekje kijk:
Dit doet toch niemand:
Kaarsenstandaards op het aanrecht,
open kastje erboven met leuke sier dingetjes, 
vlak bij het fornuis... 

Wel leuk vind ik het blad met olie's en zo. 
Ik zou het kastje vullen met veelgebruikt servies,
wat - door elke dag gebruik - niet de kans krijgt vies te worden.
En ik zou een hele rij met kruiden in de vensterbank zetten. 
Kleed weg, plafonniere weg en verder lekker gaan koken!



4 opmerkingen:

  1. De blauwe kleur van de muur vind ik wel heel mooi! Weet jij welke kleur dit is?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan zou ik moeten gaan gokken, en dat doe ik liever niet.
      Je kunt de print meenemen naar een schilderszaak en het daar vragen... Succes, Jacquelien

      Verwijderen
  2. Wel een heel mooie combinatie en ik zou ook geen kaarsen op het aanrecht willen. Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je grappig! Leuk om zo naar dingen te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen