Wonen op Utrecht Centraal!



Omdat station Utrecht Centraal na lange tijd verbouwen eindelijk 'af ' is heeft 
de NS een win- actie bedacht, de prijs is: 'Een week wonen op Utrecht Centraal!'

Er hebben 220 mensen zich aangemeld, maar Julia heeft gewonnen.  
Mede dankzij het superleuke filmpje dat ze maakte.



Julia gaat in dit filmpje vast een dagje 'proef wonen'.
Ze ontdekt allerlei voordelen van haar 'woonkamer': 
Er wordt elke dag - op de vleugel die er staat - live muziek gemaakt.
Er is een heel schoonmaakteam, dus ze hoeft niet zelf schoon te maken.
Prima sanitaire voorzieningen, zelfs Sinterklaas komt bij 'thuis'.

Julia heeft dus gewonnen: 
Ze krijgt zoals de NS het noemt: de grootste studentenkamer van Nederland.
Ze mag een week in een speciale vrijgemaakt studiootje bivakkeren.
Ze doucht in de personeelsdouches, eet met hen mee.
Ze hoopt dat ze mee mag lopen met de conducteurs.
Ze is van plan een gezellige house-warming-partijtje te organiseren
en hoopt op allerlei leuke spontane acties waarover ze weer kan vloggen.

Hoe weet ik dit allemaal?
Julia is ons overbuurmeisje.
Toen haar vader zich aan ons voorstelde - op een buurtfeestje vlak nadat
ze hier waren komen wonen - vertelde hij dat 'Gerrit Koopman' heet.
Wat voor mij heel vreemd was omdat mijn vader ook zo heette.
De familie Koopman woont op nummer 53, wij op 52.
Omdat ik ook Koopman heet ontstaat er wel eens verwarring met post of bezoek.
Maar geen familie dus, wel dezelfde achternaam. 

En nu ben ik heel blij voor Julia met deze superleuke actie,
Ze heeft al heel wat media aandacht - zie dit filmpje - gehad, 
en dat is leuk omdat ze ook verder wil in de 'communicatie'.
Wie nog een leuke opdracht voor haar heeft kan mij mailen, ik geef het graag door.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten