De kunst van het weglaten






Mensen denken nogal eens dat binnenhuisarchitectuur vooral kostbaar, overbodig en decadent is. 

Voor mij is het tegendeel waar: 

Ik beoefen graag en vooral de kunst van het weglaten en ga daarom op zoek naar wat voor de bewoners essentieel is.

Puur en ruimteljk zijn voor mij passender trefwoorden dan mooi en design. Mijn bureau heet niet voor niets Binnenkant. 



Mijn ontwerpen zijn maatwerk en passen bij het huis en de leefstijl van de bewoners. Ik geef vorm aan hun wensen, met een indeling die zorgt voor rust, ruimte, licht en woongeluk, maar zeker ook voor heel praktisch gebruiksgemak. 

De opdrachtgever krijgt een fijn thuis en alle ruimte om te doen en te laten wat hem of haar gelukkig maakt. 

Voor meer informatie:  Binnenkant interieurontwerp & - advies




Geen opmerkingen:

Een reactie posten