Geweldige Le Creuset pan cadeau!

 
Gisteren vierden we de 84e verjaardag van mijn schoonmoeder.
We kregen eerst koffie en taart bij opa en oma thuis,
en daarna gingen we naar een gezellig restaurant waar we met kinderen,
 kleinkinderen en aanhang samen hebben genoten van een heerlijk etentje.
 
We hadden een ruimte voor ons zelf, waar we - onder ons - konden bijpraten.
En dat kunnen we in deze familie: praten.
Veel kwam voorbij: nieuwe opleidingen, behaalde diploma's, nieuwe banen & het zoeken naar nieuwe banen, verhuizingen, theatervoorstellingen, onze gezondheid en ons liefdesleven.
 
Tussen twee gangen werd ik door onze dochters meegenomen naar de parkeerplaats.
Daar kreeg ik van hen een geweldig mooi cadeau: Deze hapjespan van Le Creuset.
Het was volkomen onverwacht en ik was heel blij verrast met dit lieve gebaar.
 
Waarom kreeg ik zo'n prachtige pan? 
Omdat ik zo druk ben met de verhuizing van hun andere oma...   
Wat een lieve meiden en wat ben ik blij met ze!
 
de pan in de doos
 
hij voelt zich al best thuis op ons gasfornuis
 
Vanmorgen maakte ik als ontbijt eieren met spek en kaas in mijn pracht pan!
 
Tijdens ons etentje begrepen we dat niemand van onze uitdijende familie 
eigenlijk genoeg ruimte heeft om iedereen voor de kerst bij hun thuis uit te nodigen.
 
Dus nu zoeken we eigenlijk een gezellige ruimte waar we met 17 mensen kunnen
koffie drinken, borrelen, zelf koken, eten, kletsen en spelletjes doen op eerste kerstdag...
Wie nog iets weet?  
 
 
 

4 opmerkingen: