Waar hebben we dat nog meer gezien?

 
 
Vanmiddag kreeg ik een brief van mijn schoonouders.
Dat komt niet elke dag voor, dus nieuwsgierig maakte ik de enveloppe open.
 
Er in zat bovenstaand krantenbericht (uit de stentor van zaterdag) op een wit velletje,
- hij was in twee helften afgedrukt en nu weer door oma netjes aan elkaar geplakt -
met daaronder met de hand in blokletters geschreven:
'Waar hebben we dat nog meer gezien?'
 
Nou, hier rechts op mijn blog!
Want ondanks hun leeftijd - 86 en 83 - 
houden opa en oma ook digitaal alles goed bij.
 
Dat was super lief en attent
- heel erg bedankt opa en oma -
en daar bovenop helpt dit mijzelf er aan herinneren dat
ondanks dat niet vaak écht tot me doordringt,
(volgens mij 'doe ik maar wat')
er daadwerkelijk mensen zijn die dit blog lezen..
 
Een mooie dag gewenst allemaal!
 
 
 PS In dit bericht wordt geadviseerd om in de laarzen een petfles te doen alvorens je de bloemen er in zet.
Nou, dat kan wel, maar de grap is juist dat dat helemaal niet hoeft.
 Laarzen zijn nu eenmaal waterdicht van zichzelf...
 
 
 
PSPS
Ik had er zelfs nog eentje met roze laarsjes op mijn pinterest pagina staan.... 
 
 

1 opmerking:

  1. Ja hoor, we lezen nog! Volgens mij is dit de perfecte oplossing voor niet-meer-waterdichte laarzen, anders draag je ze toch nog?

    Altijd leuk als mensen de moeite nemen om je speciaal iets toe te sturen wat ze bij je vinden passen.....

    BeantwoordenVerwijderen