Boeken - opruimactie van Suze

 
Suze: 'Ik wilde alle boeken op slechts een plek in plaats van op vier!'
 
woonkamer
 
 speelkamer kinderen

   keuken                             plankje naast het bed
 
'Ik heb alle boeken (alleen die van mij) allemaal verzameld op de grond in de woonkamer.
Ik ben begonnen met uitzoeken welke ik wilde houden.
Want echt alleen de boeken waar ik gelukkig van word blijven!'



'Eerste schifting is klaar...
Maar.... nog steeds 1/3 over en die stapel gaat vandaag nog een keer door mijn handen.
 En ik zie als ik om mij heen kijk toch nog heel wat ertussen waarvan ik denk:
 'Ja maar misschien is het ooit handig'....
En daar word ik dus NIET gelukkig van!!'


28 bananen dozen staan klaar om weg te gaan 
 
 
  Ongelofelijk!! Tot het laatste boek past het precies!

  De rest is dus weg (of staat op punt van vertrek, 28 dozen!!)
en dan PAST het gewoon helemaal precies in die ene kast. ...
Ik ben stomverbaasd, zielsgelukkig en dankbaar.
Ik heb zoveel moois nu in de kast!
Alsof ik net allemaal nieuwe boeken heb gekregen.
De ene nog mooier dan de andere! Zin om te lezen!
Zoveel moois weer terug dat het voelt alsof ik net een super-koop heb gedaan.
Voelt alsof de hele kast vol met nieuwe boeken staat!!
 
Zaterdag heb ik van 11 tot 15 een open boekenmarkt hier, wie wil en graag leest is welkom!
Voor meer informatie over de boekenmarkt
(en over Suze en haar praktijk als coach)
http://www.aandekeukentafel.info/
 
 

1 opmerking:

  1. Oh wow 28 bananendozen vol. Misschien kun je er ook wat reserveren om zo af en toe naar een MiniBieb te gaan en je boeken daar achter te laten en andere mee te nemen. Lekker blijven kringlopen. Of een MiniBieb voor je eigen huis maken ;). Google er maar eens op als je het nog niet kent. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen