Hoppa, 15 euro verdiend!


De NS mailde me om te melden dat mijn voordeeluren abonnement volgende maand af loopt. Ik heb dit abonnement vorig jaar in maart gekocht voor een actieprijs van 29 euro.
Als ik niets zou doen zou dit abonnement verlengd worden voor 1 jaar voor de prijs van 50 euro. Maar ik kon ook bellen met de NS.
Ik kreeg een vriendelijke meneer aan de telefoon en ik vertelde dat ik er over dacht om mijn abonnement op te zeggen.

Ik blijk zelden alleen te treinen. Meestal reis ik - mee - met Wim omdat hij nog een (oud) dal uren abonnement heeft waarmee hij - en ik - ook van 16.00 tot 19.00 uur met korting mag reizen.
En als je maar heel af en toe alleen reist is heb je 50 euro er niet zomaar uit, bovendien is er dan vaak wel een Hema, Kruidvat of Blokker dagkaart te koop...
Kortom ik wilde opzeggen.

Toen vertelde deze meneer dat hij me de verlenging van mijn abonnement ook mocht aanbieden voor 35 euro. Hoppa, daarmee had ik dus zo al 15 euro verdiend.
Eigenlijk vind ik dat niet kloppen. Als je niet zo assertief bent om te bellen betaal je gewoon de volle mep. Ik twijfelde.

Toen vertelde hij dat ik die 35 euro prijs kon laten ingaan wanneer ik maar wilde. Ik kreeg per mail een actiecode die ik later dit jaar gewoon nog kan gebruiken als me dat past (wel even kijken of die 29 euro actie op dat moment ook nog bestaat, want in dat geval ben ik dus gewoon nog 6 euro goedkoper uit).

Wie zijn abonnement wél wil verlengen kan met 1 telefoontje 15 euro verdienen!
'Wij helpen u graag verder': Neem contact op met de NS klantenservice op 030-7515155.



3 opmerkingen:

  1. Hoe het komt, die wisseling van lettertypes en/of de lettergrootte, dat snap ik ook nooit. Het zit m echter meestal in 'verborgen' html codes. Die kun je zelf verwijderen, door bij het schrijven van een bericht het tabblad 'html' te openen en daar de codes te verwijderen. Dit tabblad staat naast het tabblad 'opstellen'. Gek he, dat zulke dingen optreden. Ik bemerk het uitsluitend als ik Internet explore

    BeantwoordenVerwijderen
  2. (Ik ga nog even verder) ----- gebruik en nooit bij bijv. Firefox. Enfin, de raadselen van blogspot? Ik hoop,dat je hier iets aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Anco, dankjewel voor je tip. Ik herinner me nu dat mijn man me daar ook wel eens op gewezen heeft, maar normaal gesproken gebeuren dit soort dingen niet, dus het doorbreekt mijn routine en dan begrijp ik er ineens NIETS meer van.....
    Inderdaad het gevoel dat er raadselen zijn waar mee ik in het duister tast, terwijl ik ELKE dag blog en alles gesneden koek zou moeten zijn... fijne dag, Jacquelien
    PS leuk dat je mijn blog leest trouwens

    BeantwoordenVerwijderen