Weggeven wordt doorgeven!


 
Op 8 juli verscheen onderstaande Give Away op dit blog.
Annemarie reageerde via Facebook met de volgende reactie:
 
Hoi, van harte gefeliciteerd,
consuminderen is iets wat ik al doe vanwege een klein inkomen.
Ik ben heel benieuwd naar het boek en de tips.
Mocht ik het boek ontvangen en het uit hebben
geef ik het graag door aan iemand die het  ook graag wil lezen.

Dat vond ik zo'n leuk idee dat ik daar graag op in wil gaan!
 Wil iedereen die het boek ook wel zou willen lezen (en doorsturen naar de volgende) deze week zijn of haar e-mail adres naar info@burobinnenkant.nl mailen?
Dan zorg ik dat het boek met het bijbehorende lezerslijstje terecht komt
bij de winnares van deze 'weggeef wordt doorgeef' actie!
 
'Delen is het nieuwe hebben' 
 

Vanwege mijn verjaardag en die van mijn man Wim
- die precies op dezelfde dag geboren is als ik - 
wil ik dit boek graag aan een van mijn blog-lezers cadeau doen.

Je hoeft alleen maar te vertellen waarom je dit boek graag zou willen hebben! 
Reageren kan hieronder dit blogbericht via de link opmerkingen.

Tot en met onze verjaardag - 30 juli - 
heb je de tijd om te reageren.
Direct daarna zal ik de winnaar of winnares bekend maken,
die het boek dan krijgt thuisgestuurd.



Minder moeten en je leven vereenvoudigen?
'We komen niets tekort, we hebben alles', zingt Doe Maar in 'Is dit alles?'

We zijn vrij en alles is te koop.
De keerzijde is dat we in werk en vrije tijd de lat erg hoog leggen.
Het resultaat is een duur, overvol en ingewikkeld leven.
Met inzet en ambitie is niets mis.
Maar wel als je ongemerkt uitgaat van wat er ‘schijnt te moeten’
in plaats van je eigen behoeften.
 
De luxe van genoeg laat zien dat juist schrappen tot meer voldoening kan leiden.
Weg dus met die overvolle agenda, een huis vol troep,
meer werk dan je lief is, eindeloos shoppen en voor de buis hangen.
Dan merk je wat er echt toe doet.
 
Alle hoofdstuk- en paragraaftitels verwijzen naar Nederlandstalige liedjes,
van 'Zoveel te doen' tot 'Nooit meer noar Ikea'.
Die geven een beeld van hoe we ons gek laten maken door de consumptiemaatschappij.

Elk hoofdstuk eindigt met een aantal opdrachten waarmee je,
ook in gesprek met anderen
kunt ontdekken wat jou de meeste voldoening schenkt.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen